شرکت پارسیان صنعت بزرگترین کلینیک خودرو در ایران واصفهان می باشد و اولین شرکتی در این عرصه می باشد که دارای شماره ثبت وشناسه ملی می باشد.شرکت پارسیان دارای شماره ثبت 41660وشماره پروانه 354 می باشد و این شماره ثبت ،شناسه ملی و پروانه می باشد که در کشور ما را تضمین نموده وشک وتردید خریداران محترم را برطرف کرده.
این شرکت سازنده و وارد کننده پیشرفته ترین عیب یاب ها و دستگاهای آزمایشی خودروهای سبک وسنگین در ایران می باشد که محصولات خود را با گارانتی  به شما عرضه می نماید.

دستگاه ELM که یک دستگاه کد ریدر می باشد و دارای کابل OBD سر خود می باشد تمامی کدهای خطا را خوانده و پاک می کند.این دستگاه کلیه پارامترهای خودروها را به طور دقیق می خواند.دارای 5 نرم افزار جداگانه می باشد واز طریق اینترنت قابل ارتقاء می باشد.

خودروهایی که ELM ساپورت می کند عبارتند از:


تویوتا-بنز-هیوندائی-نیسان-کیا-پژو-سیتروئن-مزدا-رنو-بی ام و-فیات-سوبارو-میتسیوبیشی وهوندا


قیمت ELM فقط 250000 تومان به همراه کد رجیسترمی باشد.

توجه:
شرکت پارسیان صنعت جزء اولین شرکتهایی می باشد که در کشور به ثبت رسیده ودارای شناسه ملی و کد بازرگانی وپروانه تجاری می باشد واین سندیتی برای تضمین ما می باشد.شرکت پارسیان تمامی دستگاهای داخلی وخارجی خود را به ثبت رسانده و هیچ مشکل قانونی برای فروش ندارد و کلیه محصولات خود را گارانتی نموده.به خریداران عزیز پیشنهاد می کنیم که قبل از خرید هر دستگاه ابتدا از سابقه،گارانتی و ثبت آن شرکت مطلع شوند.به اطلاع دوستان هم برسانیم که یک دستگاه دیاگ کپی بنام پارسیان صنعت در بازار وجود دارد که کپی از شرکت ما و شرکت های دیگر می باشد، در هنگام خرید دقت کنید و دستگاه را مستقیم از شرکت پارسیان صنعت دریافت کنید.

 

تماس باما

آدرس شرکت : اصفهان - دستگرد برخوار - خیابان شهدا - مجموعه پردیس - طبقه 2- واحد 2 - شرکت پارسیان صنعت
آدرس کارخانه : اصفهان - دستگرد - منطقه صنعتی

Search

درودهای بسیار، برای تماس با واتزاپ روی آیکن کارشناس کلیک فرمایید یا به نشانی زیر ایمیل بزنید info@parsiansanatisfahan.com

گفتگو در واتزاپ
Close and go back to page