شرکت پارسیان صنعت بزرگترین کلینیک خودرو در ایران واصفهان می باشد و اولین شرکتی در این عرصه می باشد که دارای شماره ثبت وشناسه ملی می باشد.شرکت پارسیان دارای شماره ثبت 41660 وشماره پروانه 354 می باشد و این شماره ثبت ،شناسه ملی و پروانه می باشد که در کشور ما را تضمین نموده وشک وتردید خریداران محترم را برطرف کرده.
این شرکت سازنده و وارد کننده پیشرفته ترین عیب یاب ها و دستگاهای آزمایشی خودروهای سبک وسنگین در ایران می باشد که محصولات خود را با گارانتی  به شما عرضه می نماید.

دستگاه PPS پارسیان دارای یکسال گارانتی می باشد  ودارای آخرین ورژن نرم افزارهای شرکت پژو وسیتروئن می باشد و دارای نرم افزار آموزشی و آموزش رایگان می باشد.

دستگاه PPS که دستگاه اختصاصی شرکت پژو فرانسه وسیتروئن می باشد تمامی خودروهای پژو وسیتروئن موجود در دنیا را ساپورت می کندو کلیه وظایف از قبیل: پارمترها وعملگرها،تعریف سوئیچ وضد سرقت،دانلود وتعویض BSI،کیسه هوا وسیستم ترمز ABS،وکلیه چکاپ قسمتهای VAN و CAN را در بر دارد.


قیمت این دستگاه به دلار می باشد می باشد.

 

دیاگ پژو و سیتروئن  شامل :

 

1-یونیت اصلی

2-کابل 16 پین اکتیا

3-کابل یو اس پی

4-کابل 16 به 2 پین برای خودروهای مدل پائین

5-کابل 30 پین PSA برای مدل های قبل از سال 2001

دیاگ PPS2000 تنها ابزار قدرتمند مورد تائید پژو - سیتروئن, که در نمایندگی های پژو - سیتروئن در سراسر دنیا از آن استفاده

می شود.

 

منوها شامل :

 

- نمایش پارامترها

 

- خواندن کدهای خطا

 

- پاک کردن کدهای خطا

 

- تست عملگرها

 

- معرفی کلید

 

- برنامه ریزی کنترل یونیت ها

 

- پیکره بندی سیستم واسط کنترل یونیت ها

 

- بروز رسانی کنترل یونیت ها

 

و ...

 

از قابلیت های مهم و کلیدی این ابزار به شمار می رود.

 

به همراه نرم افزار جدید 2016  : DIAGBOX

 

تلفکس : 03191690783

همراه : 09133252783

پشتیبانی : 09135582783

مهندس براتی

توجه:
شرکت پارسیان صنعت جزء اولین شرکتهایی می باشد که در کشور به ثبت رسیده ودارای شناسه ملی و کد بازرگانی وپروانه تجاری می باشد واین سندیتی برای تضمین ما می باشد.شرکت پارسیان تمامی دستگاهای داخلی وخارجی خود را به ثبت رسانده و هیچ مشکل قانونی برای فروش ندارد و کلیه محصولات خود را گارانتی نموده.به خریداران عزیز پیشنهاد می کنیم که قبل از خرید هر دستگاه ابتدا از سابقه،گارانتی و ثبت آن شرکت مطلع شوند.به اطلاع دوستان هم برسانیم که یک دستگاه دیاگ کپی بنام پارسیان صنعت در بازار وجود دارد که کپی از شرکت ما و شرکت های دیگر می باشد، در هنگام خرید دقت کنید و دستگاه را مستقیم از شرکت پارسیان صنعت دریافت کنید.

تماس باما

آدرس شرکت : اصفهان - دستگرد برخوار - خیابان شهدا - مجموعه پردیس - طبقه 2- واحد 2 - شرکت پارسیان صنعت
آدرس کارخانه : اصفهان - دستگرد - منطقه صنعتی

Search

درودهای بسیار، برای تماس با واتزاپ روی آیکن کارشناس کلیک فرمایید یا به نشانی زیر ایمیل بزنید info@parsiansanatisfahan.com

گفتگو در واتزاپ
Close and go back to page